luni, 27 iulie 2009

Pestele avion al lui Ninu



Acum ceva timp, sa fie o luna si ceva i-am promis lui Ninu ca o sa ii fac un pestisor cand termin sesiunea. Am terminat deci sesiunea intr-un final si prin urmare am facut si pestisorul. Sunt foarte incantata de cat de dragut l-am facut.
Pentru ca Ninu a vorbit in multe randuri despre pescuit dar si avioane m-am gandit sa le combin.
ASA A APARUT AVIOPESTELE. Nu se vede in poze insa trecerea de la peste la avion am facut-o punand solzi pe partea interioara a aripilor avionului. Ce a iesit vedeti in poze.

3 comentarii:

  1. Iupiiii aviopestele este cel mai frumos si mai dragalas dintre toate minunatiile ce le-am vazut pina acum...:) multumesc mult, mult !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti d gasca s iti urez mult noroc si sa iti indeplinesti ori ce vis in continuare Maria

    RăspundețiȘtergere
  3. arata super dragut! imi plac ochisorii lui!

    RăspundețiȘtergere

 

blogger templates | Make Money Online